Havas Worldwide Warsaw otrzymała szesnaście nominacji w tegorocznej edycji konkursu KTR organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. Dzięki takiemu wynikowi Agencja znalazła się w ścisłej czołówce pod względem nominacji. Uroczysta gala, podczas której przyznane zostaną statuetki KTR odbędzie się 8 maja br.
Nominowanymi kampaniami autorstwa Havas Worldwide Warsaw, które mają szanse zdobyć statuetki są:
- Moje El Clasico dla nc+ - 7 nominacji w kategoriach: kampania, active advertising, media i media interaktywne.
- Kurka Wolna dla klienta Polskie Fermy – 4 nominacje w kategoriach: kampania, active advertising, media i media interaktywne.
- NBA Slum Dunk promujące wydarzenie All Star Weekend w nc + - 2 nominacje w kategoriach: media interaktywne oraz ilustracja.
- Metki dla Rip Curl – 2 nominacje w kategoriach: media i active advertising.
- Głos dla marki Strepsils z portfolio Reckitt Benckiser - nominacja w kategorii media.
Zwycięzców poznamy podczas uroczystej, dorocznej gali, która zaplanowana jest na początek maja.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/16-nominacji-w-konkursie-ktr-dla-havas-worldwide-warsaw